уторак, 14. јун 2011.

Čovek Čije ime spomenemo bar jednom u toku dana

            Ivan Ivanović - JUICE
 vrlo intrigantan čovek . O njemu pričaju razne priče a on mudro ćuti .Neko ko je iz ničega stvorio svoju priču i pokazao da se može samo ako se hoće . Mogu da ga mrze ,mogu  da ga vole mogu da ga pljuju  al njega baš bole .Dokazao je svima da je No.1.za prijatelje uvek veran i odan...Sad mi došlo pa sam morala da napišem...:DDD Nadam se da ne smeta,a leba sigurno neću da mu uzmem. Dakle danas vam predstavljam jedno osvežavajuće energetsko piće koje se dobija cedjenjem narandže a ukratko se zove JUICE...
  Sad se sigurno pitate zašto ovakav uvod i zašto baš  on i zašto nisam prvo pisala o njemu.Pa s obzirom da ga pratim jos od pesme Keš,kolica  i da do danas nisam promenila misljenje o njemu a njegovo učešće u rialitiju Dvor i Farma samo je potvrdilo da sam u pravu imala bi mnogo toga da kažem. Jedan je od retkih javnih ličnosti koje bih volela da upoznam ,ali ne zbog toga što se ložim na njega (jer danas  čim spomeneš da bi voleo da se upoznaš sa njim ušima drugih odzvanja ...SEX U NAJAVI..SEX  U NAJAVI...SEX U NAJAVI....fuj,zašto se sve vrti oko toga),nego zbog toga što mislim da je lik totalno ok, nije "nafuran" kako se to danas kaže a sam njegov život je od njega stvorio takvog borca  da jednostavno sve što zamisli mora da ostvari.I neka tako i ostane ...Aleluja ( :D)

                                                                           Pojavio se sa tom famoznom pesmom Kes kolica i laganica...iii  BUM kolo je počelo da se odmotava...Običan momak koga možete da vidite na ulici ,spot sa prijateljima bez gomile love da bi izgledao skupo ,odjednom se sluša na sve strane. Pljuju ga ,prozivaju al kako se u našem narodu kaže ..Za dobrim konjem se prašina diže ...Ne ulazim u to da li ili ne ima veze sa narkoticima (???),uostalom svi reperi su toliko opasni momci da se bezuslovno svi bave gangsterskim radnjama , jer to im je u opisu posla...Doduse ne znam ko im je opisao taj opis i ja se ne slažem sa tim , a svako nek radi po savesti i  kako zeli.Nećemo o tome jer je  to za mene priča pljuvalica...:DDD Dakle posle pauze u medijima ,pojavljuje se  prvi put u" Farmi" i to me je toliko oduševilo da sam iako ne gledam te rialitije gledala obavezno pregled dana a ostalo ako zakačim .Mnogo me je iznenadio svojim stavovima ali mi je samo potvrdio da nisam pogresila .U svim tim slučajnim naletima gledanja ,naletela sam baš i ono veče kad je bio izbačen ,i mislim da su organizatori napravili veliku grešku ali ne može da se ispravi.Dozvolio je da ga jedan debil isprovocira a u pregledu je isečen taj deo kad se "gospodin los-mi "izražava onako kako ne bi trebalo.Žao mi je što je dozvolio sebi da  se u besu ponaša onako kako se ponašao,ali je zato na Dvoru pokazao da je to bio trenutak slabosti i pokazao da je čovek koga je "gospodin "posle pružene ruke prijateljstva više puta "pljunuo",i dokazao da mu niko ne može ništa.

   I naravno kajla za Kralja ,koja je završila na vratu Kraljice.Još jedno oduševljenje ovo je neverovatan komad koji ne moze da nosi svako a liči na JUICE-a i da budem iskrena stoji mu kao da je rodjen sa tim .Čovek zrači pozitivnom energijom kako god drugi mislili drugačije džabe je jer se to vidi ,i samo slepac to ne primećuje .Dovoljno je da čujete nekog kako se smeje od srca i da vam bude jasno kakav je u stvari,način na koji govori, pokreti ,način hodanja.EEEE ja se baš zaletela još malo pa ću da počnem i psihoanalizu...:DDDDD
   Pa "Navika" govori da rep ne mora da bude samo o pucanju i drogi gangu i ostalim glupostima. I uzgred upravo je slušam...na kraju spota ruža na kojoj pise " nikako nismo bili navika" govori mnogo .Što bi ja rekla ko razume shvatiće ....Pesma "Sam"mislim da treba da se presluša da je ne komentarisem ,"Sve je OK" sa Elitnim ekipom..ma nznm koju bi odvojila da je posebna svaka ima svoju pricu celina je za sebe.

    I posle svih peripetija dodjosmo i do toga,,FU KRU 93 pokrenuta je mašinerija koja polako postaje nezaustavljiva.Čak i nova robna marka koja je brzo našla svoje kupce i moja omiljena trenerka koju u spotu bas JUICE nosi...slučajnost..:D
   Trenerka je toliko dobra da nemam reči uradjena sa dvobojnom stampom i bela,a belu obozavam iako je ne nosim .I šta reći više nego YOU TUBE kucajte JUICE i slušajte sve redom ,kvalitetan zvuk, neponovljiv a opet prepoznatljiv ,nešto što vas sigurno neće ostaviti ravnodušnim a ipak vam možda proširi vidike ,(ko zna?).Jer jedan je Juice...FU KRU 93

    I tako dragi moji ponestalo mi je reči možda se vratim kasnije i popravim ili dodam nešto za sad ovoliko.
                   Pozdravlja vas vasa Molesti
                          Ljubim....
         
   

Нема коментара:

Постави коментар